Pokemon 4 - Vlastnosti v hre 1. časť

4. října 2011 v 8:55 | Katsumi-san |  Pokemon
ahojky tak je tu ďalšia časť skladačky pokemon Rozpačitý

Vlastnosti
Pokémoni sú veľmi inteligentné bytosti, ktoré rozumie ľudskej reči, ale nepoužívajú ju. V seriálu je výnimka Meowth a Gastly, v prvom filme Mewtwo, v druhom filme Slowking a Lugia, v treťom filme Entei, v šiestom filme Jirachi, v ôsmom filme Lucario, v deviatom filme Manaphy, v jedenástom filme Shaymin. Podľa svojho typu majú rôzne schopnosti (telepatia, možnosť otráviť, uspať, zapáliť apod.). Divokí pokémoni sa chovajú ako zvieratá, kým ich tréner pokémonov chytí (do Pokéballu) potom sa stávajú krotkými a poslúchajú svojho pána. Disponujú mocnými útokmi, ktorých množstvo a sila sa postupom času zväčšuje, a môžu sa vyvíjať, evoluciovať.
Pokiaľ pokémoni akurát nebojujú, prebývajú v Pokéballu, ale existujú aj výnimky, v seriály napr. Pikachu, Meowth a ďalší.
Vlastnosti v hre
V konkrétnych hrách sú vlastnosti jednotlivých pokémonov určené šiestimi základnými štatistickými ukazateľmi. Sú to
HP (heal points) - "počet životov" (pokiaľ tento ukazateľ klesne na nulu, pokémon je vyradený z boja)
Attack - sila útoku
Defense - sila obrany
Sp.Atk - sila špeciálneho útoku
Sp.Def - sila špeciálnej obrany
Speed - rýchlosť útoku
S každým zvýšením úrovne pokémona, sa tieto čísla zvyšujú. Napr. Arceus na 50.úrovni bude mať HP kolem 200 a ostatné ukazatele v rozmedzí 112 až 189. Na maximálnej úrovni 100 bude mať tieto ukazatele približne dvojnásobné.
Vývoj
Vývojom (evoluciou) sa myslí proces, pri ktorom dôjde behom niekoľko sekúnd k významné zmene vzhľadu, často aj veľkosti, schopností a sily pokémona. Zmení sa tiež jeho "druhové meno".
Vývoj je dej ku ktorému dochádza:
Po dosiahnutí určitej úrovne zkúseností (tzv. experience)
Predmetom - použitie evolučného kameňa, napr. Sun Stone (slnečný kameň): Sunkern › Sunflora
Výmenou (napr. Graveler › Golem, inokedy je potrebné, aby pokémon mal pri výmene u seba konkrétny predmet napr. predmet Reaper Cloth: Dusclops › Dusknoir)
Pri zvýšení úrovne, pokiaľ má pokémon niektorý konkrétny stav na maximu, napr. Happiness: Eevee › Espeon nebo Beauty: Feebas › Milotic.
Po dosiahnutia určitých zkúsenosti na určitom mieste (Magnezone, Probopass, …)
Prispôsobením sa (napr. Glaceon, Leafeon)
Smútkom (napr. Bayleef)
Impuls vedúci k evolúcii je u každého pokémona individuálny. V hre je možné a niekedy aj výhodné evolúciu zablokovať a odložiť na neskôr. Niektorí pokémoni sa nevyvíjajú, majú len jednu vývojovú fázu (napr. Kangaskhan, Farfetch'd, Tropius).
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama