Aquarion - recenzia 2

22. října 2012 v 12:23 | Katsumi-san |  Aquarion 1
pokračovanie recenzie

Porazia cherubína a Apollo sa pridá k ostatným elementom, v snahe zachrániť svojich priateľov, ktorých uniesli tieňový anjeli. Dej napreduje v každej epizóde sa elementi učia a objavujú nové techniky. Apollo a Silvia si aj napriek počiatočným nesympatiám vytvárajú k sebe cestu. Dozvedáme sa osudy a schopnosti ostatných elementov. Zásadný zvrat prichádza v epizóde 21 , v ktorej sa Sírius pridáva na stranu tieňových anjelov a bojuje proti ostatným elementom - svojím priateľom. Apollo a ostatný sa snažia Síriusa priviesť späť a tak odchádzajú do Atlandie - mesta tieňových anjelov. Zároveň Deava naplánuje útok proti tieňovým anjelom. Posiela do Atlandie 6 umelo vytvorených bojových vektorov. V poslednej epizóde sa všetko vyjasňuje. Sírius de Alisia a Silvia de Alisia sú potomkami rodovej línie Seliane . Kedysi boli princom a princeznou ale ich rod bol zvrhnutý. Silvia aj Sírius sú obidvaja prevtelením Seliane , ale Silvia tých dobrých spomienok a Sírius naopak tých zlých , preto si na rozdiel od Silvie nič z minulého života nepamätá. Appollonius bol v skutočnosti prevtelený do samotného Aquariona. Slnečný Aquarion bojuje s Tomom pri strome života . Zároveň ho opeľuje. Namiesto toho aby strom života zarodil a obnovil rod tieňových anjelov, vyschýna a hynie. Keďže bol spojený so zemským jadrom rozrušuje povrch Zeme. Apollo v snahe zachrániť Zem sa spája so Síriusom a Tomou a vytvárajú tak legendárnu silu Aquariona . Použijú útok nekonečná päsť , aby jednotlivé diely Zeme spojili. Spájajú sa so zemským jadrom a uzatvárajú sa hlboko v zemi. Apollo sa lúči so Silviou a sľubuje jej , že pokiaľ všetko dobre dopadne stretnú sa znovu o 12 000 rokov neskôr.

Toto anime ma niekoľko tém. Jednak je to tragický príbeh dvoch milencov , ktorý ani po storočiach nemôžu byť spolu, jednak je to boj dobra a zla. Na prvý pohľad sa zdá že dobro predstavuje Deava a zlo temný anjeli. Keď si však vezmeme hlbšiu analýzu Deava , ktorá ma chrániť ľudstvo má aj temné stránky . Jednou z nich je napríklad aj to , že zajmú a zabijú nevinné dieťa tieňových anjelov , len preto aby ich bližšie preskúmali. Tieňový anjeli zase síce zabíjajú ľudí ale robia to len preto , aby zachovali svoj druh a aby ľudia nezničili Zem. Anime ma aj komické scény napr. v epizóde 17 - zjednotenie na zjedenie.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.